Spacer po warszawskiej starówce

Witajcie!

Dziś wybrałam się na spacer po starówce, by trochę nabić kroków do dziennego limitu i tak o to koło 16 pojawiłam się na placu zamkowym.


Pojechała ze mną Barb. Nie wiem dlaczego Barb ma tak na imię, po prostu tak padło i tyle. :)



Najpierw wsiadłyśmy do tramwaju nr 26, który kierował się do parku praskiego przez Stare Miasto.


A tu schody obok wejścia na plac zamkowy. Barb bardzo polubiła pozowanie.



Do zdjęcie wyjątkowo mi się podoba. Dobra ostrość i oświetlenie moim zdaniem. 


Potem poszliśmy na barbakany i minąwszy liczne restauracje kuszące zimnym piwem i drinkami obeszłyśmy plac na dokoła i potem ruszyliśmy w stronę ulicy Kruczej i do centrum.


Tutaj jeszcze fotka na barbakanach.


A tu chilloutujemy obserwując gromadę turystów. 

Zapraszam wszystkich do obserwowania mnie na Instagramie, gdzie wrzucam krótkie filmiki ze spacerów z lalkami!



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów