Petite i Curvy


Dzisiaj podzielę się z Wami zdjęciami lalki petite BMR 1959 oraz Elsy, którą przesadziłam na ciałko MTM curvy.


Uwielbiam ciałka MTM. Są to chyba najbardziej ruchome playline'owe lalki świata. 
Niestety do Elsy ciężko dopasować idealnie ciałko, ale i tak jestem zadowolona z przeszczepu. :)




Uśmiecha się do Was Elsa w dość współczesnej stylizacji. 


BMRka ma fajny żakiet, ale już spódnica i top ze skóry średnio mi pasują. Podobają mi się za to namalowane kosmyki włosów, które padają jej na twarz. I ma dość ciemną szminkę jak na ciemnoskóre lalki Mattela, bo ten zwykle daje im kolory oczojebne.


 A tu mały pomocnik, który wprosił się na sesję zdjęciową! Frykas, to bardzo ciekawski piesek, a jest tak słodki, że nie potrafię się na niego gniewać. :)


A tu backstage planu zdjęciowego. Frykas pewnie się zastanawia jak się wcisnąć do środka. :)


i na koniec zdjęcie portretowe lalki BMR 1959 petite. Na początku myślałam, że rozplączę jej włosy, ale, że nie mam siły do wymyślania fryzur, to chyba jednak jej zostawię jak ma. Niech będzie jedną z niewielu moich lalek, która ma inne niż rozpuszczone włosy.

Trzymajcie się ciepło!

 

Komentarze

  1. Ma uroczą zamyśloną twarz... może nie tyle zamyśloną co zadumaną... fryzura pasuje do niej idealnie :)
    Frykas zdecydowanie planuje własną sesję zdjęciową ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frykas wymiata! Jest uroczy do granic możliwości.

      Usuń
  2. Panna BMR jest naprawdę ładna. Fryzurkę zostaw, masz rację, bo świetna jest.
    Elsa, natomiast...hmmm. No fajna lalka, ale zupełnie nie w moim stylu.
    Frykasek za to skradł moje serce ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frykas potrafi rozwalić mnie na łopatki swoją słodkością :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów