Nowe laleczki!

 Bardzo spodobało mi się zamawianie na Amazonie i jak tylko pokazał się chłopak z Rainbow High to nie mogłam się powstrzymać i od razu zamówiłam. 

Chłopak nazywa się River Kendall, ale u mnie pewnie zmieni mu się imię. Jest przeuroczy a MGA jak zwykle popisało się dbałością o szczegóły.


Tym sposobem River dostał dwie bluzy rozpinane, jedną wkładaną przez głowę, koszulę wiązaną w pasie, spodnie długie oraz krótkie, skarpetki, i dodatkową parę butów.



No i zapomniałabym o czapce!



A tu w towarzystwie swoich koleżanek. :) Na razie nie planuję więcej lalek z tej serii. Może poczekam na jakieś promocje, bo chciałabym czarnoskórą.


Zachwyca mnie szczegółowość ich ubranek!

A wy? Macie już jakąś lalkę z Rainbow High?

Komentarze

  1. W tych lalkach najbardziej przyciągają moją uwagę oczy 👁👁
    Przyjrzałam się uważnie ubrankom. Faktycznie dbałość o szczegóły godna uznania!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ich oczy. ;D Dzięki nim są takie urocze!

      Usuń
  2. Żadnej z tych lalek nie mam, ale z przyjemnością oglądam je u innych. Wyposażenie jest zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tych ubranek je na początku kupowałam :D, bo myślałam by je pożyczyć dla obitsu 23cm. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów