Lalki zmotoryzowane...


Witam wszystkich! Dziś udało nam się, przy okazji spaceru z Frykasem, zrobić parę zdjęć przemalowanych przez męża aut. :)

Oba są autami firmy Mattel przy czym Volksawgen był różowy a BMW fioletowe. :) Ja jednak wolę by moje akcesoria dla lalek były bardziej realistyczne, więc poprosiłam o pomoc Lubego.



Beatle należy do Akihide i Zarakiela. Jednak odkąd Akihide jeździ na wózku to siłą rzeczy jeździ nim Zarakiel :). Niestety na szyby nie było ratunku (ze starości są pożółkłe) i nie mamy narzędzi by to uratować. :(


Za to BMW należy do nowego lalka, którego mogliście zobaczyć na moim filmie na kanale pod TYM linkiem!


Jeszcze nie mam dla niego imienia, ale już czuję, że będzie należał do mojej ulubionej paczki :).


Volkswagen ma nowe naklejki, które również zaprojektował mój mąż a rejestrację ma WW PTYŚ!


Moim zdaniem te auta wyglądają teraz nieziemsko! Gdyby nie brak miejsca w mieszkaniu, to bym miała ich większą kolekcję!


Oba auta udało się dostać w dobrych cenach. Volkswagen kosztował coś koło 50zł



A BMW kosztował 20zł.





To tyle w dzisiejsze notce. Lecę malować! Trzymajcie się a już w sobotę kolejny film na moim kanale!

Serdecznie zapraszam do subskrypcji, byście nie przegapili nowych filmów ZABAWKI SOI .



 

Komentarze

  1. Fantastyczna sesja zdjęciowa! Auta na parkingu uchwycone w świetnej perspektywie. Moim ulubieńcem jest zdecydowanie VW Garbus :) i zdjęcie nr 5 Gratulacje dla męża za świetnie wykonaną pracę!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że dobrze wyszły :) mąż mile połechtany.

      Usuń
  2. Spoczko autka :-) Wyglądają naprawdę dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie te auta wygladają. No i sesja plenerowa bardzo fajna...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów