Zakupy zakupy i jeszcze raz zabawki...

 


Cześć! Udało mi się dorwać parę ciekawych rzeczy w sklepach Carrfour oraz Action.

Między innymi są to ubranka  dla Barbie po 12,99zł, Barbie Fashionistas za 40zł, świeczki tealight za 3,55 oraz figurki Iniemamocni 2 po 99gr.

Bardzo ucieszyłam się z tych zestawów, bo planowałam zakupić je w internecie a tu taka okazja!


I trafiła się też Barbie Faszka, na którą polowałam. <3 Planuję przesadzić ją na ciałko MTM, muszę sprawdzić czy któreś z moich pasuje kolorystycznie.


Sukienka okazała się wadliwa :( jest krzywo zszyta. Chlip chlip.


Najbardziej podoba mi się spódnica na szelkach i bluzka OOOOOh!!!



Figurki trafiły się takie jak poniżej, najpewniej pójdą do jakiegoś giftboxa, bo myślałam, że będą mniejsze i będą pasować do dioramy :/.







I to tyle! Do przeczytania!









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów