Jung Kook seria II


Odważyłam się i zrobiłam pierwsze zakupy na Amazon.de i tak o to przyszła do mnie po tygodniu paczka z lalkami, ale dziś pokażę Wam lalkę, którą zastanawiałam się kilka dni, czy wyciągnąć z pudełka...


O to Jung Kook z zespołu BTS pochodzenia koreańskiego.
Pudełko wygląda niesamowicie. Jak od lalki kolekcjonerskiej (nadal go nie wyrzuciłam).


A teraz lalek po otwarciu pudełka.





Jung ma pięknie wyhaftowaną kurtkę, koszulę  z żabotem i spodnie z paskami pełnymi ćwieków.





Oczywiście masa specyfiku do włosów w jego czuprynie. :(




Zachęca do podejścia do niego :D.



Nie mam pomysłu na tekst pisany dzisiaj, także macie multum zdjęć. Oglądajcie i zachwycajcie się :D.

Dodam, że na Amazonie lalek kosztuje: 16,95 Euro.

 

Komentarze

  1. Fajny ten lalek.
    Mam jakiegoś jednego z pierwszej serii, nawet nieszczególnie znam imię, bo kupiłam z ciekawości. I specyfiku na czuprynie miał nie mniej niż Twój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zespołu nie znam :D kupiłam dla ubranek, które są o wiele lepszej jakości niż z pierwszej serii :). Sam lalek pewnie pójdzie pod jakiś custom.

      Usuń
  2. jakby co - chętnie zaopiekuję się golasem... :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów