Metro na Woli!

Pomimo tego, że jest kwarantanna to w końcu po tylu latach otworzyli kolejne stacje metra i jedną jakieś 15 minut od mojego mieszkania! Jako, że musiałam jechać na wizytę lekarską to postanowiłam, że własnie nim się tego dnia przejadę.
    Zabrałam ze sobą Akihide w wersji na wózku inwalidzkim, bo dalej przechodzi rekonwalescencję po wypadku samochodowym.
   

Tak wygląda wejście do metra niedaleko ulicy Olbrachta.

Jak widać  metro utrzymane jest w kolorze zielonym. :) Teraz schodzimy do stacji.

Wchodzimy przez bramki i...

...już na stacji pstrykamy kolejne fotki Akihide.

A tu już w pociągu:

O wiele szybciej teraz można się dostać do centrum!




Komentarze

  1. No to masz ułatwienie w przemieszczaniu się.
    Akihide życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia na peronie.
    Też lubiłam poruszać się metrem po Wawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze noszę ze sobą jakąś lalkę, jakby mnie złapało natchnienie na zdjęcie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów