Made by China odc.2 - recenzja lalek od Chińczyka

Witajcie ponownie w drugim odcinku z serii Made by China, gdzie recenzuję dla Was lalki z Chin. Dziś na tapetę wzięłam artykułowane blade ciałko, które skusiło mnie nie tylko ilością jointów, ale i ceną.

Sprzedawca zachwala, że ma aż 20 punktów artykulacji. Cena za to ciałko to zaledwie około 12-13zł!

Body możesz kupić TUTAJ

A teraz czas pokazać Wam realne zdjęcia. O to lalka w okazałości swojej:

Lalka przyszła dobrze zapakowana w folię bąbelkową. Dodatkowo sprzedawca dołączył buciki, które niestety trochę średnio się trzymają stóp.
Stopy są zdecydowanie mniejsze od tych Barbie. Nie próbowałam, ale sądzę, że powinny pasować na nią buty lalki Fashionistas petite. Niestety nie ma tutaj artykulacji.



Szyja niestety ma typowy wsuwany bolec. Zapewne lalka będzie w nim mogła kręcić głową tylko na boki. Poza tym nie ma artykulacji pod biustem.





Za to skrętny jest cały brzuch. Można nim obracać o 360 stopni! Mamy też ładny pępuszek.









Stawy w łokciach są dwustopniowe, oprócz tego są również w bicepsie, barku, nadgarstku i dłoni.


Nogi również mają podwójny staw!










A tak prezentują się plecy laleczki. Lalka ma swoją wagę a stawy są sztywne, zobaczymy ile wytrzymają zabawy. 


Oczywiście jest to ciałko dla lalki w skali 1/6 czyli tych około 30cm. Lalka może zrobić pełen szpagat!


Teraz przejdźmy do porównania koloru skóry z innymi lalkami. Wybrałam najbliższe kolorystycznie z tych, co miałam.


Po lewej MTM curvy Yoga, a po prawej Hermiona Granger. Jak widać ciałko z Aliexpress jest bardzo jasne. Może pasowałoby na Elsę z Frozen? Tego niestety nie sprawdzę, bo nie posiadam tej panienki w swoich zbiorach.

No i jeszcze parę fotek pokazujących zginalność naszej panny z chińskiego sklepu.



😃 

To koniec na dziś. Uważam, że za tą cenę, jest to dobry zamiennik ciałka MTM dla lalek o bardzo jasnej karnacji. Życzę udanych zakupów!





Komentarze

  1. Pasowałoby, plus jasne lalki Kurhn, Blythe od Chińczyka te jasne, ja mam klika łebków na tych ciałkach. Typowe z pierwszej serii fashionistas też są fajne i są jasne - całkiem niezła tania alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź! Mam nadzieję, że komuś ta notka się przyda ;)

      Usuń
  2. Ciekawe. Szkoda tylko, że te stawy są takie "niezgrabne". Przy nich nawet mtm jest ładnie wykończona. ;)
    Ale kolor jest dużą zaletą, ciężko znaleźć tak jasne zamienniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem zdania że zabawki powinny rozwijać dziecko. Lali czy inne zabawki powinny uczyć ja zwracam uwagę na to jakie zabawki dziecku kupuje i uważam że każdy rodzic powinien tak robić . Mi się nie podobają takie chińskie laleczki. Takie moje zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po to są te notki, by każdy mógł wyrobić własne zdanie :).

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów