Parę słówek w temacie

Cześć wszystkim! Skoro wieczór w pracy się wydłużył, postanowiłam napisać notkę na blogu. Głównie będzie sporo moich przemyśleń a mniej lalek, ale wszystko wynika z faktu, że ostatnio nie mam natchnienia na nie. Tyle ładnych lalek leży u mnie na biurku i pod biurkiem (tam stoi pudło ze skarbami) a ja nie mam jakoś chęci, by się nimi zająć.

Wczoraj jednak wpadłam na pewien pomysł. Zauważyłam, że sporo osób szuka różnych ciałek artykułowanych dla swoich usztywnionych podopiecznych, ale nie ma gdzie znaleźć opinii. Pomyślałam, że zacznę zamawiać na Aliexpress różne lalki i pisać tu o nich recenzję. Przydałoby się Wam coś takiego? No cóż tak czy siak już kilka zdążyłam zamówić i lecą sobie z Chin. :) Także czekajcie cierpliwie!

W ogóle to w zakupowym szale kupiłam również paletę cieni. XD

Udało mi się ostatnio zebrać w sobie i zrobić nowy wig dla Damiana - lalka, który wpadł do mnie jako urodzinowy prezent. Nie miał on jeszcze okazji wykazać się na tym blogu, ale może kiedyś poświęcę mu trochę więcej uwagi.


Tak o to prezentuje się ten wielkolud. Ma około 50cm wysokości. 

Sporo czasu spędzam ostatnio w grze MMO Aion. Może ktoś z Was gra i poszukuje towarzystwa na serwerze?
O to moja postać - Fekiel


A w sierpniu byliśmy w Krakowie! Nachodziłam się tam strasznie, ale było bardzo fajnie.
Zwiedziliśmy Wawel, a w tym również Grobowce Królewskie i zbrojownię. Pokazałam też mojemu Lubemu Smoczą Jamę i popływaliśmy łodzią po Wiśle. Byliśmy tylko dwa dni, ale było bardzo przyjemnie. W następnym roku planujemy pojechać do Chorwacji, najpewniej do Dubrownika.


To tyle na dzisiaj. Trzymajcie się ciepło w te ostatnie letnie dni. :)



Komentarze

  1. Zapowiada się ciekawa seria o ciałkach artykułowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpisy o artykułowanych ciałkach z pewnością zainteresują sporą część lalkowego towarzystwa. :)
    Byłam pewna, że lalek Damian jest mniejszy - wygląda na takiego drobniutkiego. 50cm mnie zaskoczyło. :)
    Fajnie, że udała Wam się wycieczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D No wielkolud z niego i już 3 razy zamawiałam buty dla niego i za każdym razem nie pasowały :(. Teraz lecą czwarte mam nadzieję, że już dobre.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów