Leki dla Akihide

Jak kiedyś wspominałam, Akihide, w wyniku uszkodzenia mózgu w wypadku samochodowym, cierpi na prozopagnozję.

Prozopagnozja - zaburzenie percepcji wzrokowej, polegające na upośledzeniu zdolności rozpoznawania twarzy znajomych lub widzianych już osób, a w niektórych przypadkach także ich wyrazu emocjonalnego, przy niezaburzonej percepcji wzrokowej innych obiektów.

/Wikipedia/


Powoli szykuję się do robienia kolejnej dioramy tym razem szpitala. Część rzeczy zamówiłam już na Aliexpress.

Jest to między innymi taki stojak na glukozę :)
 Kupisz go tutaj

Różne akcesoria medyczne. :)

Oczywiście część z nich trzeba będzie nieco podrasować farbą. :)

Nieodłączną częścią leczenia są leki także dziś siadłam i obrobiłam dwa opakowania w GIMPie.


O to zdjęcie z groszówką dla skali.

Listki leków są dwustronne z małymi logotypami leków oraz cieniowane, by pomimo płaskiej natury dawały wrażenie 3D.

Opakowania mają opisy składu leków oraz kody kreskowe. Ciężko się je składa ze względu na mały rozmiar, ale efekt jest niezły.



Akihide powinien chyba zostać twarzą reklamy tych leków xD.


I zbliżenie na opakowanie wraz z blistrem.




Jeśli wam też by się przydało coś takiego, to wrzucam linka do ściągnięcia pliku :). Jest formacie Worda.


Komentarze

  1. Biedny Aki, pewnie będzie brał leki do końca życia. Medyczne wyposażenie wygląda realistycznie jak na tą skalę. Zarakiel pewnie chętnie pobawiłby się w doktorka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że wyszły nieźle. Wręcz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje Akihide, ja od urodzenia ma prozopagnozję, nic fajnego.
    Super wyszły te leki, szczególnie te małe kartoniki i listki z lekami!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów