BTS - Jung Kook :D Lalka od Mattel

Cześć i czołem! Dostałam w końcu (po kilku przesuwaniach terminu premiery) jedną z lalek koreańskiego zespołu BTS!


Lalka kosztowała 119 zł, więc trochę drogo, ale tak zauroczył mnie ten koreański chłopiec, że koniecznie chciałam mieć ten mold w swojej kolekcji. 

Tak wygląda tył pudełka prezentujący cały zespół.
Przyznam, że tylko parę piosenek ich znam i nie jestem wielką fanką, ale ten mold i artykulacja *0*.

Nasz Jung ma oddzielnie marynarkę i koszulkę! Patrzcie jaki sexy chłopak!


Koszulka jest zapinana z tyłu na rzep.

Lalek ma niemożebnie sklejone włosy, ale już mu je chyba tak zostawię, bo nie jestem dobra we fryzjerstwie.

Ma też niespotykany jak dotąd mold butów!





No i oto koniec mojej szybkiej relacji. Sami zadecydujecie, czy jest wart swojej ceny. Ja jestem mega szczęśliwa i już w planach mam jego przebieranie w inne ciuchy. To miłość od pierwszego wejrzenia.




Komentarze

  1. Wygląda fajnie, choć głowę ma trochę za dużą w stosunku do ciała.
    Ale artykulacja idzie na plus. Skoro Holidayki kosztują ponad 200 zeta, to myślę, że jak na "specjalną" lalkę cena jest do przełknięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jest ich siedem, więc trochę dla mnie za drogo, by zebrać całość. Jednak jeden wystarczy, by mnie zadowolić. Głowa może troszkę za duża, ale i tak jestem ślepo zauroczona.

      Usuń
  2. Fajny chłopak. Myślę, że wart swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie mogłyby kosztować 80zł a nie 119zł. No ale cóż. Jak się chce nowość kupować, to się płaci.

      Usuń
  3. Fajnie, że jest artykułowany. I że przypadł Ci tak do gustu. To najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Siedzi na biurku obok kompa i go sobie podziwiam.

      Usuń
  4. A Suga ma zeszyte wszystko do kupy! Suga zazdrości odzienia normalnego

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów