Dogrywka giveway







Cześć wszystkim! Jako, że minęło już półtora miesiąca od jakiegokolwiek znaku życia Ciabas, robimy dogrywkę i nagroda zostanie ponownie wylosowana. Zgłaszajcie się pod tym postem, warto, bo paczka spora i my już zajmuje tylko miejsce, a ktoś z Was mógłby może już z niej jakoś praktycznie pokorzystać. Czas do końca lipca.


 Cieplutko jest i przyjemnie, a ja właśnie zaczęłam urlop. Najpewniej spędzę go cały w domu, by trochę zregenerować siły i nastawić się psychicznie na powrót do pracy. No ale do tego czasu jeszcze 2 tygodnie laby.

Na zdjęciu powyżej jest lalcia na ciałku MTM tall.

Trzymajcie się ciepło!

Komentarze

  1. Zaciekawiłaś mnie tą tajemniczą paczką, zgłaszam chęć udziału :) Tymczasem udanego urlopu, wypocznij i korzystaj z wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. :) Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie chcą, to i ja się ustawię w kolejce :) Udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów