Nowe akcesoria~!

Ten poniedziałek zaczął się bardzo źle. W pracy wszystko odwaliło kitę, trzeba było dłużej zostać a i moje plecy znów dawały o sobie znać. Cóż shit happens, przez nogę i dalej mogę i jakoś dotrwałam do popołudnia. I tu zaczyna się przykład kobiecej intuicji. 
     Już siedziałam w tramwaju w kierunku domu, gdzie przy planu Unii Europejskiej uznałam, że pierdzielę i wysiadam. Poszłam do Galerii Mokotów z zamiarem szturmu na zabawkowe. Co za tym idzie wlazłam też do Kerfa, gdzie znalazłam (za 10,99/szt) te oto cudeńka.



Były jeszcze z kotkiem i pieskiem, ale jakoś mnie nie urzekły. Natomiast te od razu powędrowały do koszyka a potem jeszcze na chwilę pod czytnik, by upewnić się ceny. Nie spodziewałam się, że te nowe zestawy będą w tej samej cenie co stare serie akcesoriów. 




Te zestawy są mega i po prostu jestem zachwycona. Aż nie mogę uwierzyć, że trafiłam na wszystkie 3 na raz.

A tu jeszcze zdjęcie jak Akihide relaksuje się pisząc na kompie. Trochę za mała dla niego ta miska, ale dla Tomoe będzie już akuratna.


To tyle! Narazie!


Komentarze

  1. Ale super! Ciekawe, czy u mnie gdziekolwiek się pojawią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha dzięki za cynk! Dorwałam swój zestaw z lapkiem i michą relaksującą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Cieszę się, że udało Ci się dorwać.

      Usuń
    2. Jezeli szukacie zabawek dla swoich dzieci to serdecznie polecam odpustowe.pl , poniewaz sama regularnie robie u nich zakupy i jestem bardzo zadowlona z cen oraz jakosci produktów.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów