Z okazji Dnia Kobiet!

Dziś szybka notka z okazji Dnia Kobiet! Wszystkim Wam kobitki ślę życzenia. A ja w ramach tego święta dostałam prezent od zarządu, a dokładniej to wszystkie babki mogły wyjść godzinę wcześniej.

Ja spędziłam ten czas na zakupach zabawkowych w Carrefourze i wychaczyłam za 10,99 i 11,99 takie o to 2 saszetki:



A teraz przywitajcie Toshi - nową mieszkankę mojej dioramy (na razie nocleguje u Akiego i Tomoe wraz z Zarakielem).

Babeczka dostała ciałko Obitsu 27cm white soft bust  L orz posiada główkę Kay white skin. Włosy ma na szybko zrobione, myślę o ich zmianie.


Jest przeurocza. I pomyśleć, że kolekcję lalek (a raczej główek) tej firmy miałam zakończyć na Akihide... TO WCIĄGA, UWAGA!

Wesołego Dnia Kobiet! Odpoczywajcie babeczki lalkowe i ludzkie :D.


Komentarze

  1. Toshi jest cudna! Ciekawa jestem jak wpleciesz ją w historię chłopaków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś wstawiłam notkę, w której uchylam trochę rąbka tajemnicy :).

      Usuń
  2. Ależ ciekawa panienka! :)
    Spóźnione wszystkiego naj z okazji Dnia Kobiet. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów