Toshi Uriel - historia postaci

Toshi dostała chwilowo nowe włosy. Nie mogę się zdecydować jak powinna wyglądać. Za to wiem na razie, że będzie upierdliwą postacią w historii Zarakiela...

Cytując ze strony adawinry.livejournal.com imię Toshi oznacza "alarm, jasny, inteligentny". No trzeba przyznać, że dziewczyna głupia nie jest, ale to nie jest jej prawdziwe imię. W rzeczywistości jest archaniołem Urielem "Boskim ogniem i światłem" oraz kimś na kształt komendanta służb specjalnych. Ma za zadanie ukrócić działanie nifilimów oraz Upadłych aniołów na ziemi. 





Uriel jest aniołem płci żeńskiej o dość obfitych kształtach oraz srogim nastawieniu. Posiada 6 par skrzydeł o białym upierzeniu. Jest przełożoną Fekiela. Ściga Zarakiela, któremu w drodze różnych wypadków, pozwala przedłużyć swój pobyt na ziemi. 








Toshi włada żywiołem ognia i to ona podpala każdego dnia Siódmy Krąg Piekła, w którym spędzał swój wyrok Zarakiel. To ona również wygnała Adama i Ewę z Ogrodu. Walczy mieczem jednoręcznym. Jest siostrą Satanaela, Michała, Rafała i Gabriela. 


To tyle na razie.  Mam nadzieję, że w końcu zdecyduję się na jakiś jeden rodzaj włosów. Ten też chyba nie zostania, bo może zrobię jej brązowego boba? Kto wie.

Prawda jest gdzieś tam...


Komentarze

  1. Robi się ciekawie. :) W tych długich włosach Toshi skojarzyła mi się z Jibril z Angel Sanctuary. Może powinna mieć brwi trochę niżej, żeby podkreślić tę srogość?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe. :)
    Nana ma dobry pomysł z tymi brwiami. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów