Meet lalkowy w Wawie

No i udało się! W  niedzielę spotkałam się z użytkownikami forum Dollsforum, na które bardzo się napaliłam.  Wyszło lepiej niż się spodziewałam, ponieważ z początkowej jednej osoby, pojawiło się w końcu cztery. Meet zaczął się na patelni. Wszyscy najwyraźniej byli podekscytowani, bo zebraliśmy się już koło 11:45 (przewidywana pora była 12).

Pogoda dopisywała. Było ciepło  i bez większego wiatru, także lale nie upadały i dało się trochę je popozować.

Akihide i Tomoe wyszli na spacer razem ze mną. Chłopaki już wiosennie ubrani.












Jakiś kwadrans zajęło nam szukanie miejsca i tak z przewidzianego Sturbacksa, skończyliśmy w Nero na pięterku. 

A teraz mały zbiór zdjęć wszystkich rezydentów spotkania.






Przepiękny repaint!


 





Piękna Arielka

Siema dziołszki!

 A tu chłopaki się wygłupiają.

Komentarze

  1. Spotkanie musiało być super. Tyle lalek do pooglądania. :) Oby częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Szkoda tylko że mnie nie było

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów