Bitwa Shinobi

Siema ludziska!
Kajam się, bo ostatnio jak jeszcze na Instagramie coś wrzucam, tak bloga ostro zaniedbałam. Nie obiecuję, ale postaram się to poprawić.
  Dziś wybrałam się na spacer, by w końcu zrobić jakieś lepsze zdjęcia Garze, którego niedawno wykonałam. Tak więc jedno zdjęcie poddałam obróbce. Gaara kontra Naruto!


I oto kilka dodatkowych fotek:


Gaara to przystojny przywódca Wioski Piasku nazywany: Kazekage.


Sławny jest z powodu swojej absolutnej obrony. Potrafi tworzyć zbroję z piasku, która jest nie do przebicia dla przeciętnego shinobi.


Jestem baaaardzo zadowolona z tych customów. :)
Dodam, że ostatnio nadrobiłam wszystkie kinówki z Naruto Shippuuden i zabiorę się za robienie dziewczyny Naruto.

Kiedyś...
Zbiorę się i zrobię.


a tymczasem zdjęcie pierników:

Mam mikro kuchnię, więc ledwo się zmieściło wszystkie, a żeby przedłużyć blat musiałam postawić między szafkami tackę. xD

Do następnej notki!






Komentarze

  1. Chyba miałaś na myśli "kajam się", bo kalać znaczy brudzić, tudzież okrywać hańbą. No, mam zboczenie na punkcie poprawnej polszczyzny. ;) I w słowie kontra zabrakło r.
    A tak w ogóle to chciałam powiedzieć, że fajnie bitwa wyszła. Można było Gaarę wstawić do piaskownicy. Chyba że piasek był zafajdany przez koty. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zwrócenie uwagi - już poprawiłam! Szybciej piszę niż myślę xD. Co do piaskownicy, to akurat na moim osiedlu nie było takiej a i przyznam się szczerze, że poszłam na drugie tylko po to by uniknąć ludzi. xD

      Usuń
  2. Super wyszło. :) Czekam na następny custom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie kombinuję coś z rozjaśnianiem lalki.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów