2 dni do Świąt

Coraz bliżej do Świąt, także rzuciłam się dziś w wir sprzątania. No i oczywiście czas na ubranie choinki! Tak więc zarzuciłam playlistę "christmas songs" i wzięłam się za ubieranie. Miałam mały problem bo okazało się, że moje stare światełka nie mają uziemienia, ale i z tym sobie poradziłam.


Potem wpadłam na genialny pomysł, by zrobić z drutu i łańcuchów mały wieniec na drzwi wejściowe. Przy okazji zadrapałam się ostrym końcem w nogę, ale spoko żyję, ale mam szramę. :D To blizna bitewna.

Na półce z figurkami Transformersów mojego Lubego powiesiłam trochę lampek, które się ostały. :)



Na dodatek Luby przytachał w piątek Dremela :D <3<3 a w gratisie dostaliśmy pistolet do kleju na gorąco. ;) W koncu mam własną szlifierkę <3!


A Akihide, Tomoe i Zarakiel już urzędują świątecznie. :) Aż im zazdroszczę, ja się nie mogę doczekać poniedziałku!





Komentarze

  1. U mnie jak zwykle choinki brak. O ile wyrabiam się ze świątecznymi ozdobami dla lalek, tak dla siebie nic nie przygotowuję, a na jakieś dekoracje last minute nie mam siły.
    Ciekawe co też Zarakiel przygotował dla Akihide. :) Może to jakiś niecenzuralny prezent? ;) Włączą małemu grę, a sami będą baraszkować w łóżku, buahahaaa.
    Odlotowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka prezentuje się pięknie. :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz miałam pierwsze święta z nowym członkiem rodziny, a później od razu musiałam myśleć nad zakupem jakiejś fajnej zabawki na roczek dla dziecka. Zdecydowałam się kupić kilka fajnych produktów od producenta la millou. Są one bardzo dobrze wykonane i na pewno spodobają się waszym dzieciom.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów