Gaara - custom

No i przyszła kolej na lalkę postaci o imieniu Gaara z serii "Naruto". Jest ninją z wioski piasku i przyjacielem Naruto. O dziwo większość przyjaźni Naruto zaczynała się od konkretnej bitki, ale to temat na inną rozmowę.

Gaara powstał z lalki Huntera, którą zdobyłam używaną na jednej z grup facebookowych. Był już po jakimś repaincie, ale przeszedł u mnie kolejną operację. W tym malowanie całego ciała na jaśniejszy kolor.



Potem przyszedł czas na włosy. Tutaj poszedł w ruch pistolet z klejem i pęczek włosów z Ali. No i oczywiście malowanie twarzy. Dla spostrzegawczych: nie malowałam tej lalce brwi, ponieważ Gaara z anime ich nie posiadał. Jako jinjuuriki miał problemy ze swoją ogoniastą bestią w wyniku czego nie dosypiał (stad cienie na oczach) oraz z nerwów wyrywał sobie włosy z brwi.


 


Gaara jest bardzo silny i wszędzie nosi ze sobą ogromny bukłak na piasek, z którego korzysta w swoich sztukach ninja. 


Papier mache, farba i dwie styropiankowe bazy na bombki i bukłak gotowy!



Niestety gdzieś zgubiłam zdjęcia z szycia ubranka i ostało mi się tylko to jedno:

No i czas na zdjęcia finalne!
Na razie są tylko te robione na białym tle, ale na pewno wezmę go kiedyś w teren na porządną sesję. :)





Komentarze

  1. Rozrasta się twoja ninjowska ferajna. :)
    Ciekawa jestem kto będzie następny.
    Gaara bardzo mi się podoba.
    Ta postać trochę przypomina mi Kyo z Dir en Grey w pewnym okresie kariery. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się staram. Jak myślisz Gaara jest spowinowacony z klanem Uzumaki? Wiesz te czerwone włosy.

      Usuń
  2. Ależ Cię wciągnęły te customy. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wina tego, że miałam ostatnio wysyp trupków pod custom. Na razie więcej nie planuję:) Może kiedyś Hinatę, ale to może .

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów