Naruto Uzumaki vs Iruka Umino


Poszłam do Auchan kupić sobie plecak, bo mój kiutaśny mały zielony nabytek z Decathlonu odmówił już posłuszeństwa. Przy okazji zrobiłam krótką sesję moim dwóm lalkowym bohaterom anime "Naruto Shippuuden". 


Iruka: - Naruto, spróbuj zapanować nad czakrą Dziewięcioogoniastego. Będę się bronił, więc nie martw się.


I: Pamiętaj, żeby nie poddać się emocjom. Kyuubi będzie próbował przejąć twój umysł.

Naruto: Oczywiście Iruka-sensei, dattebayo!


I: O! Aż dwa ogony z dziewięciu! Dobrze Ci idzie!

N: AAAAAAAAAAAARGH!



N: Arghhh! Gotowy, sensei!



Komentarze

  1. Ninje przed Wola Park. :) Fajne efekty graficzne. Tylko czy aby Naruto nie jest trochę smutno bez swojej Hinaty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to xD z Instagrama wiesz, że to przed Wolą Park? XD A co do Hinaty... Też będzie, ale najpierw Gaara. :D

      Usuń
    2. Poznałam po tym serduchu w tle. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów