Mój własny komiks!

Dziś trochę mało lalkowo, ale dotyczy to Akihide, Tomoe i Zarakiela. A no właśnie...

Wszystkie te postaci to moje OC (original character), które żyją w konkretnym uniwersum i mają swoje własne przygody. Sporadycznie i tutaj pojawiało się kilka paneli przedstawiające te postaci.

A no właśnie! Od pewnego czasu zabrałam sie za rysowanie pełnoprawnego komiksu z ich przygodami i bardzo serdecznie zapraszam wszystkich chętnych na mój profil na Deviantart.com, gdzie co jakiś czas będzie pojawiać się nowa strona. A już teraz możecie tam nie dość, że zacząć czytać od pierwszego panelu to i dzisiaj uploadowałam 3 stronę!


Od dziś do komiksu będziecie mogli przejść klikając w link Komiks! bądź w zakładki na blogu o tej samej nazwie (patrz: zdjęcie poniżej), które znajdują się na górnym i bocznym panelu.



A teraz trochę o samym komiksie.

Opowiadam w nim historie Akihide i Tomoe, osieroconego rodzeństwa, które w wyniku swojej niskiej przydatności dla społeczeństwa zostali pozbawieni domu i porzuceni w slumsach. Akihide po wypadku nie potrafi rozpoznawać twarzy ludzi. Nie mając grosza przy duszy starszy z braci musiał zapomnieć o karierze mangaki i podjąć pracę w klubie nocnym, która to w tych rejonach była najbardziej opłacalna. Tomoe natomiast przechodzi teraz okres buntu i często ucieka w niezbyt pochlebne towarzystwo. Co się jednak stanie, gdy okaże się, że siły nadprzyrodzone miały związek ze śmiercią ich rodziców? Czy uda się im wydostać z najniższych rejonów miasta? Tego dowiecie się śledząc strony mojego komiksu - Prozopagnozja!



Jeszcze słówko techniczne. Zmieniłam wizerunek bloga, bo osobiście męczy mnie zbyt jasne tło. Dodatkowo pod każdą notką dodałam "reakcje", także macie szanse ocenić notki "good - ok -meh".
Oprócz tego w lewym panelu znajduje się biografia Akihide a z czasem dodam opisy kolejnych postaci. 
Jeśli jeszcze ktoś z Was nie wie nic o RODO, to zapraszam do zakładki wyżej w tym samym panelu. Opisałam tam w jaki sposób mogą być przetwarzane wasze dane na moim blogu.
Również po lewej stronie macie feed Instagrama, dzięki któremu będzie na bieżąco z każdą nową fotką!

Komentarze

  1. Great drawings! I can't read the text unfortunately, but the story sounds really interesting :-). I will visit your DeviantArt regularly to check on new pages.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I really sorry I don't have anyone to translate in english and my english is so bad :( maybe I will find someone to do this someday. But thank you!

      Usuń
  2. W wolnej chwili na pewno zajrzę i popatrzę, poczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wybrałaś ten sam szablon co ja, tylko czarny. :) Ja z kolei dość miałam ciemnego bloga. Fajnie, że obie mamy swoje lalki jako OC. Podoba mi się jak wykreowałaś alternatywną rzeczywistość, dawno temu też miałam fazę na anioły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na to nie zwróciłam uwagi :D, że mamy ten sam szablon! :D. Wzięłam, bo chciałam wykorzystać grafikę. Mam mroczną naturę. xD Hah ja uwielbiam mitologie i zabobony. Stąd ta faza również na anioły. A powiedz... Bo w XXXholic, gdy był odcinek o zabobonach padło takie stwierdzenie: "gdy przechodzisz koło cmentarza chowaj kciuki w kieszenie". Zauważyłam, że interesujesz się Japonią, to może wiesz skąd wzięło się to powiedzenie, bo szukam i szukam od dawna i nie daje mi to spokoju?

      Usuń
    2. Ten zabobon mówi też o napotkaniu konduktu pogrzebowego, a kciuki to po japońsku palce rodzicielskie, więc chowanie ich ma uchronić rodziców przed przedwczesną śmiercią.

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo! W końcu wiem! :D Serdecznie dziękuję!

      Usuń

Prześlij komentarz