Robimy lalkę Naruto Uzumaki! - część 1

Bardzo, ale to bardzo, po prawie 10 latach, zmieniłam zdanie co do serii "Naruto". Jestem własnie na drugiej serii "Naruto: Shippuden", ale kto zna to cii.... Zero spoilerów! 

Należę chyba do jednej z niewielu osób, która za Susuke nie przepada. Wkurza mnie ten gość oraz czuję zazdro, że Naruto tak za nim lata. xD Także lalkę jaką zrobię to oczywiście będzie Uzumaki!


Tak więc, kupiłam na Ali główkę z rerootowanymi włosami. Przykładowy link do aukcji tutaj: GŁOWA

Nie umiem jeszcze rerootować włosów ani nie mam narzędzia do tego, tak wiec to było duże ułatwienie. No i kształt główki wydawał mi się uroczo animkowy. :)


Zaczęłam malować twarz, ale jakoś brwi mi nie wyszły, więc musiałam to szybko zmazać.


Kwoli pytań, będzie to wersja opętanego Naruto przez Kyuubiego. Uzumaki jest Jinchuuriki, ninją i nosicielem dziewięcioogoniastego demona lisa, który wzmacnia jego umiejętności a jednocześnie przyprawia o "niezły zawrót głowy".


Jednak by zapieczętować demona i utrudnić mu przejęcie kontroli nad nosicielem nakłada się na Jinchuuriki pieczęcie. Naruto posiada taką na brzuchu.


Uff, był drobny problem, bo otwór głowy jest trochę węższy niż szyja, ale w końcu udało się to zamontować.


Ćpam tyle leków, że w końcu na coś przydały się blistry po nich. Z jednego z nich powstała blaszka na opaskę a pisakiem do tkanin pomalowałam znak Konochy.


Na razie to tyle :). Naruto macha Wam całkiem goły xD.







Komentarze

  1. Ja przebrnęłam zaledwie przez początek serii. Najbardziej lubiłam Gaarę. :)
    Naruto zapowiada się ciekawie. Czekam na efekt końcowy. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów