Nowe zakupy :D

Ledwo połowa miesiąca minęła, a już miałam okazję dostać w łapcie kolejne akcesoria dla lalek. :D Luby był tak kochany, że sprezentował mi taki o to zestaw :D.

Na każdą z tych rzeczy tak długo czekałam! A że zdobędę zestaw sushi, to już dawno zdążyłam stracić nadzieję, a tu taka niespodzianka :D.

No to nie czekajmy dłużej! Rozpakowujemy!


Na pierwszy rzut idzie zestaw sushi. Awww Jakie to piękne! Co prawda szkoda, że te kawałki są przytwierdzone do tacki, no ale wyglądają naprawdę super i tylko za 12 zł! Do tego dwa talerzyki, dwa zestawy pałeczek i dwa kubeczki.

Długo czaiłam się, by dorwać te o to spodnie.

Ciągle pojawiały się i znikały ze sklepu. Już zdążyłam stracić nadzieję. O dziwo to jest jeden z niewielu teraz już ciuszków, które nie mają tylko "nadrukowanego przodu", ale są całe i chyba jest to jakiś materiał podobny do dżinsu.



No i już ostatnia rzecz, czyli garnitur. Zestaw składa się ze spodni, butów, koszuli zszytej z marynarką. To zostało kupione specjalne dla Akihide, który pracując jako host musi dobrze wyglądać (niestety na komiksach ciężko jest wyżyć xD).

No to przymierz Aki!




No! Gotowy do wieczornej zmiany!





Komentarze

  1. O, ale przystojniak z Akihide! Dobrze mu w garniaku. :) Szorty z rajstopami miałam dawno temu. Próbowałam przerobić, ale nie wyszło, więc poszły do śmieci. A zestaw sushi bardzo fajny, przydałaby się jeszcze flaszeczka nihonshu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo. :D Aki ma coś w sobie, pewnie dlatego tak łatwo Zarakiel się w nim zabujał. xD

      Usuń
  2. zestaw sushi i mnie by oczarował
    (ta "drewniana" deseczka!!!) - i to
    dobrze, że zawjańce przytwierdzone,
    to się nigdzie nie zapodzieją :)

    ciuszki fajne - choć w przypadku faciów -
    najbardziej kręci mnie obuwie lalków :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów