Ożywianie OCków - Lauren

Pierwszy raz miałam okazję zrobić lalkę, której charakter wymyślił ktoś inny. Lepiej! OC, które pragnę dziś Wam przedstawić to prawdziwa tulpa, która żyje, je, śpi i baraszkuje łóżkowo. :) O to przed Państwem faun w rysiej skórze, hermafrodyta pośród ocków, nieuszkodzona (prawie), błękitnowłosa, ale brązosierściowa - Lauren!
https://www.facebook.com/PaulisiamayArt/


Niestety trochę mnie to przerosło, ale miałam mnóstwo frajdy, no i właścicielka OCka, była zachwycona, więc to jest najważniejsze. :)

A oto trochę fotek, które wykonałam podczas prac!



Najwięcej problemu sprawił mi ogon, chciałam by był mechaty a nie tylko z filcu, więc pocięłam włosy na drobno i obkleiłam drut obszyty materiałem.


Podobnie wykonałam uszy! Nie wiem dlaczego xD ale śmieszy mnie to, że widać tu tylko jej brwi xDXD.


A tutaj w trakcie klejenia  i przed strzyżeniem.


No i oczywiście jak ryś to musi mieć cętki na uszkach i ogonie. 


A na koniec tak wygląda w swoim domyślnym stroju, ale dziś powstał nowy strój :). Taki hołd w kierunku gry, w którą gra właścicielka a w której Lauren jest bohaterką-awatarem gracza.


Lauren jest OC występującym jako awatar gracza w Stardew Valley oraz partnerem (partnerką?!) postaci o imieniu Penny.


Stąd mały ukłon dla Paulisimayart powstała ta koszulka!


A wszystkich zapraszam serdecznie do obejrzenia fanpejdża właścicielki Lauren oraz arta, którego użyłam u góry, o TUTAJ!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów