Nowa przesyłka z Paraboxu!

Z wielką radością informuję, że przyszedł mój chłopak dla Akihide!

Paczka przyszła szybko, zamówienie złożyłam 22 lutego, a dziś już mogę cieszyć się nową lalką w domu. :D Także chyba już zawsze będę zamawiać tylko na tej stronie.



Sprzedawcy bardzo porządnie zapakowali lalkę. Przyszło w kartonie, a wszystko owinięte folią bąbelkową. Czuć, że był mróz na dworze, bo lalka była z początku zimna i twarda jak kamień.


No to dalej, otwieramy! Ach to napięcie, jak przed otworzeniem prezentu. :)


No i faktycznie! Prezent dostałam :D. W paczce była pocztówka z moldem Miroku head. 


A tu zawartość paczki. Jejku na żywo to jest jeszcze piękniejsze! Warto było czekać na wznowienie produkcji :D.


Oczka to 8mm candy green, jednak i tak jedno z nich zostanie poddane matowieniu, ze względu na image jaki będzie posiadała nowa lalka, ale o tym w innej notce. Jak się wyleczę i będę w stanie coś przy nim ogarnąć.



A tu zbliżenia na główkę. Jest to typ Ares 2.0. Już czuję, że będzie idealnym seme dla Akihide! Ach, aż przechodzą mnie dreszcze ekscytacji (albo to gorączka, cholera wie)!









Komentarze

  1. Wow, ale wspaniały chłopak! Gratuluję nabytku.
    Nie znam się na Obitsu, ale wygląda świetnie, porządnie wykonane i z dużym zakresem artykulacji.
    A jednak seme. :) No to Akihide nie będzie miał z nim lekko. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów