Akihide w trakcie pracy

Doszłam do wniosku, że czas najwyższy trochę "posunąć prace Akiego nad jego komiksem". W końcu to z niego pewnego dnia wyjdzie jego "chłopak marzeń". Stąd też dziś skupiłam się i namalowałam (oczywiście w digitalu) kilka szkiców mangi, nad którą pracuje.

I tak o to powstało kilka rysunków. Metoda nie jest trudna i sądzę, że jeśli ktoś znajdzie odrobinę cierpliwości to również da radę. :) Wystarczy narysować kadr w Photosklepie czy innym Gimpie i zmniejszyć go do rozmiarów odpowiednich dla skali. Co najlepsze, nie trzeba przykładać zbyt dużej wagi do szczegółów, bo i tak one umkną podczas zmniejszania.



Jak widać rudzielec o zielonych oczach (zajechało stereotypem) na pewno pojawi się w życiu Akihide. Coraz lepiej też objawia się charakter nowej postaci, no ale o tym będzie osobna notka.



A tu Akihide przy pracy. Jeszcze nie udało mu się wydać, żadnego komiksu, ale pracuje ciężko, by kiedyś spełnić swoje marzenie.


I zbliżenie :). Aki właśnie koloruje strony. :)

Na razie zostawmy go samego i nie przeszkadzajmy mu w dalszej pracy.


Ciiiii!

P.S.

Gratis na koniec xD


Komentarze

  1. Hehe, ostatnie zdjęcie mnie powaliło. :D
    Ciekawi mnie bardzo ta historia z chłopakiem marzeń.
    (Sama też nie mogę się doczekać aż przyjdzie ciało dla Hikaru)
    Akihide przy pracy wygląda bardzo poważnie i profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów