Star Wars Lego - Wola Park

Miałam dziś tylko pójść kupić chemię, no ale gdy zobaczyłam to:


to musiałam zboczyć z trasy i zobaczyć, co tam się dzieje!

Tak o to natknęłam się na event dla dzieci spod znaku Lego Star Wars. Zresztą jak widać po plakatach event odbył się w związku z "Ostatnim Jedi" i zapewne nową serią klocków z tej okazji. Co myślę o filmie już wiecie, ale że akurat była ze mną Momoko to popstrykaliśmy parę zdjęć.

Zobaczcie na tego imponującej wielkości speedera!


Sokół Millenium był ustawiony na dźwigni, która pozwoliła wzbić mu się do lotu!


Za to tu powstawał nowy lord Sithów - Darth Vader! Dzieciaki jak widać ciężko pracują, choć ciekawi mnie jak je ogarnęli, by robiły to według instrukcji, by po skończeniu Vader przypominał Vadera?


Momoko znalazła R2D2! Tego robota nie może nigdzie zabraknąć.  Zawsze będzie w moim sercu i BB8 go nie wykurzy.



Nawet udało mi się zrobić focisze ze słynną dwójką robotów! A kręciło się przy nich mnóstwo dzieci i ciężko mi było się przedostać do nich. 


A tutaj co? Czyżby Nowy Porządek wylądował?






No i figurki Lego z Wojen Klonów jak sądzę. Czyż Obiwan jest cudny?



Szkoda tylko, że dorosłym nie wolno było składać statków z klocków. W tej zabawie mogły tylko uczestniczyć dzieci do lat 16. :( Chlip, życie jest niesprawiedliwe!


Komentarze

  1. Taaa, no bo w Polsze to wszystkie klocki, lalki czy układanki są wyłącznie dla dzieci. :(
    A tak w ogóle to fajnie cię zobaczyć. :) Ja też mam słabość do R2D2. Nawet Akira pozował kiedyś razem z tym robotem. Muszę kiedyś mojego żywicznego chłopa przebrać za rycerza Jedi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Boże zobaczyłabym Akirę w stroju Jedi *0*.
      A no wcięłam się w kadr, bo nie wytrzymałam na widok r2d2 i C3PO.

      Eh szkoda, że ludzie nie rozumieją, że dorośli też mogą się interesować zabawkami. Choć myślę, że wielu z nich kupuje dzieciom zabawki, którymi samo chciałoby się pobawić.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów