Choróbsko i nowy ciuszek

Cześć wszystkim,
aktualnie rozwala mnie zapalenie gardła, więc siedzę w domu i nie za wiele robię. Głównie śpię, kaszlę, kicham, pocę się jakbym przebiegła maraton i oglądam anime.

     Z racji tego, nie ma nowych fotek i zarzucę dziś tym, co mam na google dysku.


O to paczka moich ulubionych Barbie. Od lewej: Kasia, ciemno włosa Kasandra i Anna.

Wszystkie osadzone na ciałkach MTM, z włosami poskaracanymi i castomizowanymi częściowo ubrankami.


Kasandra z zawodu jest modelką, ale na razie ma problemy z włosami, które mają już swoje lata. Lalka została kiedyś przeze mnie kupiona na targu i niestety włosy po kuracji nadal nie odzyskały swojego blasku.



:P Ma wycieniowaną klatkę piersiową i brzuch oraz strój z mojej starej sukienki. Buty pochodzą z kalendarza adwentowego Barbie.


Natomiast Kasia to główka z lalki Fashionistas Curvy oraz ciałko MTM. Również wystylizowane na moją modłę. Legginsy są z MTM Joga basic, buty od Barbie w świecie gier, torebka z fashion packu a korale i bluzka wykonana przeze mnie.


:)

Taki mały pokaz modelingowy. A ja wracam do dychrania pod kołdrą.


Komentarze

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, a może w tym czasie odkopiesz więcej dawnych zdjęć? Kasandra zadziorna dziewczyna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) może może. Cieszę się, że wzbudziło to zainteresowanie. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów