Miniaturkowa katana

Cześć wszystkim!

Dziś chciałam się pochwalić miniaturkową kataną, którą zrobiłam.
Wystrugałam ją z kawałka patyczka do gardła, więc jest w całości drewniana poza pokrowcem. Samo rzeźbienie zajęło mi trochę czasu, bo te patyczki drewniane mają to do siebie, że szybko się łamią i "rozdwajają". Trwało więc to około godziny, a w międzyczasie oglądałam sobie streamy z gier typu horror na Youtube. Potem wstępnie pomalowałam, obwiązałam brązową gumką rękojeść, by przypominała sznur oraz dodałam łańcuch. Chciałam by całość przypominała katanę w stylu anime, czyli niekoniecznie naturalna, ale by wyglądała jakby należała do jakiegoś super ope bohatera. 


Nalot na ostrzu ma imitować zaschniętą starą krew. :) Lejec został zrobiony z pianki Eva pomalowanej najpierw farbą a potem klejem, by delikatnie ją utwardzić.


Pochwa również została zrobiona z pianki eva, którą zszyłam delikatnie, kilka razy mocnym ściegiem. Przy szyciu pianki trzeba uważać, bo ma tendencję do rwania się. Dla ozdoby dodałam dwa paski ze skóry bydlęcej (którą kupiłam na resztkach 3 zł za kg. :D) potem pomalowałam najpierw brązową farbą a potem z dodatkiem czerwonej.


Tak wygląda katana i pochwa na koniec pracy. :)



 A tak prezentuje się katana w rękach Akihide :D




:D Jestem z niej bardzo dumna!

A teraz zbieram się na bazar, bo trzeba łowić kolejne trupki do customu!










Komentarze

  1. Super katana! Teraz chłopakowi nikt nie podskoczy. Może gdyby się patyczek namoczyło w gorącej wodzie, to by łatwiej było obrabiać i nawet wygiąć by się dał. I podoba mi się strój Akihide. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaww. dziękuję. Tak się cieszę, że zaglądasz. :) Twoje komentarze podnoszą na duchu. :) A no może. Szczerze mówiąc namaczanie patyczków zobaczyłam na YT dopiero po zrobieniu tego xD. Ale i tak się cieszę. :D Akihide uwielbia Gwiezdne Wojny tak jak ja xd

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów