Słitfotki w łazience

Ciąg dalszy zachwytu nad nowym sprzętem. Dziś po powrocie z pracy zastałam namiot rozłożony, więc jakoś samo siłą rzeczy ciągnęło mnie do pstryknięcia paru fotek. Na plan poszła łazienka jakiś czas temu przeze mnie wykonana ze "śmieci". Widzieliście ją już w poprzednich wpisach, ale nie mogę przestać się z niej cieszyć.


A teraz Aki, któremu fotę pstryknęłam podczas mycia zębów.

Jak ja uwielbiam Parabox. Mają świetne buźki!


Mold head "Miroku" jest jak na razie u mnie na pierwszym miejscu. <3

A teraz Tomoe z moldem Yuki.



Do następnego!



Komentarze

  1. Łazienka może i ze śmieci, ale wygląda mega realistycznie, więc masz prawo być dumna. Aki myjący zęby wyszedł super, a Tomoe widać lubi się moczyć w wannie. :) Brakuje mu tylko żółtej kaczuszki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Bardzo lubię robić miniatury że śmieci, bo mam wrażenie, że dzięki temu mniej zanieczyszczam środowisko.

      Usuń
  2. Jak dla mnie to łazienka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wanna:) Jeszce z czarną to się nie spotkałam- fajnie pasuje do wnętrza:)
    P.S. Jeżeli chciałbyś dorzucić jakieś miniaturki dla lalek do swojej kolekcji to zapraszam do mnie na blog. Od kilku miesięcy robię wyprzedaż miniatur i akcesorii lalkowych po tanich cenach. Wpadnij na http://besudolls.blogspot.com lub na moje konto na Allegro- Besu4.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów