AVATAR AANG CUSTOM LALKI WYKOŃCZENIE PART 2

 Cześć!

Z lalki, którą jakiś czas temu kupiłam na Aliexpress postanowiłam zrobić Aanga z Ostatniego Władcy Wiatru. Laleczka przyszła do mnie szybciutko, ale okazało się, że stawy ma słabe i wypadają kończyny. Postanowiłam w takim razie zrobić na niej eksperyment i tak o to pomalowałam twarz i ciałko.








Po malowaniu zaczęłam od szycia spodni.

Tak wyglądały prace w trakcie. Wszystko szyte ręcznie, bo szkoda wyciągać maszynę dla takiego maleństwa.


Potem pas z ozdobną nicią przez środek.

Dodałam dwa obszyte prostokątne kawałki materiału i związałam pasem. Teraz czas na buty.




Żeby zrobić buty, musiałam wykorzystać termokurczliwą Worblę, więc nogi okleiłam taśmą malarską, by móc łatwiej formować, a żeby potem dało się te buty zdjąć.


Buty po uformowaniu wyglądają tak. Gorzej okazało się, że ciężko formować je na wylatujących co chwilę stopach.


A tu po malowaniu.


No i efekt finalny!















Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów