Renowacja łazienki!

 W końcu wyłuskaliśmy trochę kasy na toner do drukarki, więc postanowiłam zrobić renowację łazienki, ponieważ w końcu mogłabym wydrukować szablon podłogi z kafelków!


Łazienka wyglądała tak:


Zrobiłam od zera samą dioramę z pianki, okleiny i wydrukowanych szablonów:



Z poprzedniej łazienki oderwałam/odkleiłam przedmioty, które nadawały się do powtórnego użytku. Po co wyrzucać coś, co może jeszcze posłużyć.


I tak wygląda łazienka po renowacji!


Kosz na bieliznę zrobiłam wg tutorialu Froggy z rolki papieru toaletowego. :)

Parapet jest z kawałku pianki  nadrukowanego na papier wzoru.

z papieru i lakieru do paznokciu powstał zielony kubeczek na szczoteczki do zębów a z szablonów powstało pudełko pasty i kostka mydła Dove. Wisi tam też szczotka do pleców zrobiona z pianki, kartonu i lakieru do paznokci. :)


Lusterko kupione u Chińczyka za 1zł przez mojego Lubego :)


Z Shoppkinsów trafiłam mydelniczkę z mydłem. :) o! A w tle macie bojler odratowany z poprzedniej dioramki.


I tak wygląda łazienka :). Sporo frajdy przy tym było!

Trzymajcie się!










Komentarze

  1. Bardzo ale to bardzo mi się podoba! Ta dbałość o szczegóły i precyzja wykonania takich maleńkich przedmiocików jest godna podziwu! :) Świat w miniaturze zawsze mnie fascynował...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. :D wyszukałam zdjęcia z internetu, wydrukowałam i złożyłam na kształt pudełek. :)

      Usuń
  2. Świetna łazienka. Moje lalki chętnie by z niej skorzystały.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów