Creatable World

Dziś przedstawię Wam set z  Creatible World. Kupiony na Amazonie za 16,95 Euro.

Lalka wygląda naprawdę fajnie, a pasek od peruki wygląda jak opaska do włosów, więc tak mocno nie razi.




A tak wygląda bez peruki....



 Chłopak chwyta się za głowę, co z nim zrobili.


A tu wcisnął się do Fotoboxa mój Frykas. <3

 Ubranka pasują w miarę na obitsu 23cm (Tutaj patrz na Tomoe). Rękawy są nieco przydługie i nogawki też, a buty są za długie, ale w zasadzie na nim wygląda to po prostu jak oversize, więc Tomoe nie narzeka.

Lalkę można kupić tu: AMAZON KUP TERAZ

 

Komentarze

  1. Są dostępne także w Pl, cena czasami spada poniżej 80 zł, więc w sumie wychodzi podobnie. I ja mam jedną, myślę, że niedługo pokażę ją na blogu. ;)

    Gratuluję nabytku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zauważyłam to po zamówieniu na Amazonie :) czekam na Twoją sesję :0

      Usuń
  2. Super zakup. Musi być fajna zabawa- ubrać dziewczynę i hop! zmieniamy płeć i chłopak nie wie, co jest grane. I odwrotnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD hahahaha można i tak. Jak dla mnie to po prostu fajna alternatywa na customizację swojej własnej lalki. :)

      Usuń
  3. niestety - zachorowałam i ja na te uniseksy - choć u mnie będą
    i tak dziewczynami (jak już będę zatrudniona czyt.wypłacalna)
    trzymaj kciuki, by póki co przybyła do mnie ciut większa, bo
    18calowa Jazz Jennings - zamówiona w ramach wymianki
    lalkowej ;P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów