Smoki w Warszawie!

Dziś taka piękna pogoda, więc wstyd byłoby nie przejść się na spacer. Facebook zaproponował mi wydarzenie jakim była wystawa figur smoków w Galerii Północnej. Trochę to kawałek od domu, ale korciło mnie zobaczyć na własne oczy, co mieli na stanie.
Słitfocia w drodze do galerii.

Na początku wita nas prawdziwy chiński smok!


A przy tej maszkarze Krzysiek zrobił sobie fotkę!

Kasia dorwała takiego, co to pilnuje jaja.



Następny był smok rodem z mroźnej krainy. Całkiem ładne wykonanie. Wygląda jakby się wynurzał z wody.


Tego Kasia oswoiła i przysiadła na jednej z łap.


A potem znalazłam Nocną Furię i Smoczycę ze Shreka.


Następnie poszłam sprawdzić jakie sklepy mają w tej galerii, z racji tego, że rzadko w niej bywam.

I tak oto znalazłam takie miniaturki po 6zł za zestaw. Nie brałam ich jednak, bo były stanowczo za małe dla mojej skali. Wykonanie jednak ładne. Zwłaszcza spodobały mi się nożyce.


Znalazłam jeszcze jajo smoka!



Ciii, bo obudzimy. :)
W TKmaxx znalazłam taki zestaw ze Snap Star za 80zł. Może komuś z was się spodoba? Ja nie brałam, bo już ma dwie lalki z serii podstawowej i wystarczy mi. :)


Za to wzięłam dwa zestawy ubranek dla Barbie z serii Wonder Woman w sklepie Junior po 25zł każdy.







I to tyle z mojej wycieczki! Oglądaliście już smoki? Podzielcie się wrażeniami w komentarzach!


Komentarze

  1. Świetną mieliście wycieczkę. Smoki fajne, ale trochę za bajkowe, jak dla mnie. Super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zdjęcia:D mega spodobały mi się te smoki, i smocze jajo :o
    Oo nie znam tych lalek snap star muszę poprzeglądać internet :P wyglądają całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra te smoki! Ciekawe, czy ta wystawa będzie jeździć po innych miastach - z chęcią bym poszła, gdyby zawitała do mojego. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów