Made by China odc.4 - recenzja lalek od Chińczyka

Dawno mnie tutaj nie było, za co gorąco Was przepraszam. Trochę się działo. W pracy było dużo zajęcia, ale już się wszystko wyrównało i znowu postaram się być bardziej aktywna na tym blogu.

Dziś opiszę Wam kolejną lalkę z Aliexpress, którą można dostać za grosze.

Lalka ma sporą artykulację a cena wynosi w granicach 25zł.
Zabawkę możecie kupić tutaj.
W pakiecie z lalką dostajemy parę butów.
Po lewej natomiast jest pogląd na łysinkę. :)
 
Buty pozwalają lalce stać samej. Niestety nie wiem jakie inne buty można by było kupić lalce o takiej stopie. Może to stanowić małe wyzwanie dla tych, co potrafią robić za szewca :).


Lalka ma sztuczne rzęsy oraz plastikowe oczy. Włosy jak na chiński produkt są dość gęsto wszyte, ciałko całkiem masywne.

W tej cenie mamy 18 różnych kolorów włosów do wyboru. Niestety jest tylko jeden kolor ciałka. 

No i właśnie ciałko...


Lalka ma 22 punkty artykulacji, przy czym nie umywają się one do ciałek MTM. W większości można je zgiąć maksymalnie do 100 stopni i tyle. Lalka na klęczkach nie usiądzie choćby nie wiem jak człowiek się starał. 

O! Widzicie?

A tu mały popis tego, co dziołcha potrafi zrobić ze swoim ciałem.

A tu porównanie z Barbie Curvy.









Komentarze

  1. W tej cenie jest całkiem ciekawym nabytkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego się skusiłam :). Poza tym chcę, by na tym blogu każdy mógł zobaczyć jak wygląda lalka przed zakupem.

      Usuń
  2. Bardzo interesujace ciałko! Czy można prosic o jakies zdjecia porównawcze z Barbie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już edytowałam notkę i dodałam zdjęcie :) mam nadzieję, że pomoże.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wiele rzeczy kupuje na alii , ale zabawek mało chyba ze klocki lego, czasem trzeba uważać na takie rzeczy, bo nie wszystkie są idealne dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wiadomo, ale ja specjalnie opisuję lalki, które kolekcjonerom mogą się przydać.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Oj ponad rok mnie nie było! :0

Podwórko Zagubionych Zabawek - Lwów